Anuari SGAE 2012 de les Arts Escèniques, Musicals i Audiovisuals

La Societat General d’Autors i Editors i la Fundació Autor han fet públic l’Anuari SGAE 2012 de les arts escèniques, musicals i audiovisuals, volum que ofereix dades estadístiques bàsiques per caracteritzar el sector cultural i que, en aquesta dotzena edició, es consolida com una obra de referència fonamental per al sector.

L’Anuari SGAE 2012 ofereix informació rigorosa i detallada dels principals sectors de les arts escèniques, musicals i audiovisuals, amb desenes de milers de dades numèriques i més de 300 gràfics i taules estadístiques. Sorgeix com a resultat d’un laboriós procés de captura i tractament de dades, compilació de fonts i anàlisi d’aquesta informació. Aquesta publicació, nascuda el 1999, ja s’ha convertit en una eina fonamental per als estudiosos del mercat cultural estatal. L’Anuari SGAE 2012 es pot consultar íntegrament i gratuïta a Internet, tant a la pàgina de la Fundació Autor (www.fundacionautor.org) com a la de la SGAE (www.sgae.es/www.sgae.cat).

En aquesta edició es recullen, a més, entrevistes a José María Lasalle, secretari d’Estat de Cultura; María Teresa Lizaranzu, directora general de Política i Indústries Culturals i del Llibre, i Antón Reixa, president de la SGAE. El volum es completa, així mateix, amb articles de diversos periodistes especialitzats en els àmbits analitzats i una secció de caràcter qualitatiu que ofereix, gràcies a la col·laboració d’una trentena d’experts i professionals del sector, la visió i el discurs sobre l’estat dels diferents sectors de la cultura.

A continuació trobareu el dossier de premsa amb les dades més importants de l’Anuari SGAE 2012 relatives a Catalunya i el resum executiu de l’estudi.

Així mateix, si desitges consultar íntegrament l’Anuari SGAE 2012, pots fer-ho des de http://www.anuariossgae.com/anuario2012/home.html

Per a més informació:

Departament de Comunicació de la Societat General d’Autors i Editors a Catalunya
Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla   -  Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla

Dossier de prensa

ANUARI SGAE - Dades Catalunya i resum executiu.zip