El proper 30 de setembre finalitza la inscripció per a la XVI edició dels Premis Max

La XVI edició dels Premis Max de les Arts Escèniques, que organitza la Fundació Autor de la SGAE, ja s’ha posat en funcionament. El termini d'inscripció d'espectacles, que es va obrir el dilluns 16 de juliol, segueix vigent fins al proper 30 de setembre. En aquesta convocatòria poden participar aquells muntatges de teatre, teatre musical, infantil i de dansa, estrenats entre l'1 de setembre de 2011 i el 31 d'agost de 2012 i els reestrenats o en gira durant aquest mateix en aquest període, que no s'hagin presentat en edicions anteriors.

Per a inscriure's als Max

Per a postular-se en aquests guardons és necessari inscriure els espectacles i els professionals que opten en cada categoria a través de la pàgina web oficial: www.premiosmax.com

Sobre els Max

S'han consolidat com els premis més amplis de les Arts Escèniques a l'Estat espanyol per reconèixer a tots els professionals que fan possible l'art en viu i en directe a través de les seves 23 categories a concurs i els seus 5 premis especials. La gala que culmina cada edició no té una seu fixa, emula a les companyies que giren arreu del territori estatal. Així, han estat ciutats i escenaris Max: Madrid, Barcelona, Sevilla, Bilbao, València, Vigo, Saragossa, Guadalajara, Las Palmas de Gran Canària i Còrdova.

En la seva darrera edició, celebrada al Teatre Circo Price de Madrid el 30 d'abril, els Max van complir quinze anys.

T’esperem a www.premiosmax.com

Per a més informació: Departament de Comunicació de la Societat General d’Autors i Editors a Catalunya

Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla - Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla Tel. 93 268 90 00 – Web: www.sgae.cat