Seminari gratuït «El videoclip: com sortir victoriós d’una carrera d’obstacles»

Dia:    Dimecres, 26 de setembre
Hora:  De 19.00 a 21.00 hores
Lloc:   Seu de la Societat General d’Autors i Editors a Catalunya
             Passeig de Colom, 6 – 08002 Barcelona

Per a confirmació d’assistència cal contactar amb el Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya (CPAC) a través del mail Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla   o bé al telèfon 93.265.81.94

La Societat General d’Autors i Editors i la Fundació Autor a Catalunya col·laboren amb el Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya (CPAC) en l’organització del seminari gratuït «El videoclip: com sortir victoriós d’una carrera d’obstacles» que impartirà el realitzador de videoclips, televisió i director de cinema Joan Riedweg.

La sessió, de dues hores de durada, girarà sobre la situació del videoclip en l’actualitat. Es tractaran temes com l’elaboració de videoclips amb pressupostos tan ajustats com els d’avui dia. Ara més que mai cal pensar en com innovar en el treball de càmeres de baix cost per a que la qualitat dels videoclips no vagi en detriment. Riedweg parlarà de l’evolució del mercat del videoclip des de la seva pròpia experiència, com ha evolucionat aquest aquest mercat i cap on es dirigeix.

Joan Riedweg (Granada, 1959) ha estudiat Periodisme a la Facultat de Ciències de la Informació de la Universitat Autònoma de Barcelona i Realització de Cinema i Televisió a l'Institut Oficial de Ràdio i Televisió de RTVE a Sant Ignasi. Especialitzat en tècniques de postproducció, en efectes especials i en noves tecnologies de la imatge digital, ha treballat com a realitzador, editor i tècnic en efectes especials. Actualment és productor independent en la seva empresa Riedweg Produccions, on diversifica la seva activitat en la realització d’espots, videoclips, documentals, programes de televisió i col·laboracions en  altres projectes.

En la seva carrera professional, i per la seva implicació amb la música, ha realitzat més de 150 videoclips i concerts en directe a artistes com Joan Manuel Serrat, Manolo García, Estopa, El Canto del Loco, Antonio Orozco, La Oreja de Van Gogh, Kaori Muraji (Japó), Mauri Stern (Miami), Andrés Calamaro, Pereza Joaquín Sabina, Carlos Núñez, José el Francés, Niña Pastori, Vicente Amigo, Pastora, Pasión Vega, El Barrio, María Jiménez, Víctor Manuel, DJ BOBO (Suiza), entre molts altres. Ha dirigit també diversos vídeos musicals, programes de televisió i documentals per a Televisió de Catalunya, així com pel·lícules per a televisió i cinema.

Per a més informació: Dept. de Comunicació de la Societat General d’Autors i Editors a Catalunya
Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla Esta dirección de correo electrónico está protegida contra robots de spam. Necesita activar JavaScript para poder verla
Tel. 93 268 90 00 – Web: www.sgae.cat