Presentació del llibre Yo, DJ II. Vive para tu profesión y de tu profesión del DJ i productor musical, Jordi Carreras

El dijous 27 de setembre, a les 18.00 hores, a la seu de la SGAE a Catalunya (passeig de Colom, 6, de Barcelona), tindrà lloc la presentació oficial del llibre Yo, DJ II. Vive para tu profesión y de tu profesión de Jordi Carreras, DJ i productor musical. A l’acte l’acompanyaran Cristian Varela, DJ i prologuista del llibre; Fina Sáez, de Merak Media, editora; José Ramón Gil, advocat y col·laborador del llibre, i Oriol Torres, video jockey i també col·laborador també de l’obra. Després de l’acte de presentació tindrà lloc una sessió musical de la DJ arribada d’Eïvissa, Mónica Mira.

Yo, DJ va ser el primer manual que parlava sobre com convertir-se en un DJ professional. En l'actualitat, Yo, DJ II és el llibre més complet per aprendre tant la professió de DJ com la de productor, i inclou també un capítol sobre VJ. L'artista de la música electrònica s'ha professionalitzat tant que requereix una gran preparació: tècnica, humana i, ara, artística i empresarial. Aquest llibre desprèn passió, emoció, professionalitat, serietat i, al final, resultats efectius, per tots aquells que vulguin fer de l'art de la música el seu hobby o la seva professió. L'autor, Jordi Carreras, ha reunit en aquesta obra un elenc d'artistes de primer nivell que enriqueixen amb les seves aportacions aquest manual. Els capítols desgranen coneixements teòrics i pràctics, els millors consells, conceptes fonamentals i experts, històries, proves tècniques i trucs il·lustrats amb fotografies i codis QR i el coneixement tècnic de les diverses eines que avui dia pot trobar el DJ i productor, així com el VJ, per a la pràctica de la seva professió, amb les tècniques i els seus mètodes. Yo, DJ II pretén ensenyar una professió que en els últims anys s'ha convertit en un autèntic fenomen social.

Complementen el llibre una àmplia selecció de vídeos tutorials, expressament produïts per a aquesta edició, on es poden apreciar les tècniques.