miércoles, 20 de septiembre de 2017

Normalitat a la jornada electoral del Consell Territorial de la SGAE a Catalunya

POTS UTILITZAR LLIUREMENT EL MATERIAL EN ALTA DEFINICIÓ PER A DIFUSIÓ AUDIOVISUAL:

Aquest link conté: declaracions d’Enric Gomà, membre del Consell de Direcció; de Joan Albert Amargós, president de la Mutualitat d’Autors i Editors i membre del Patronat de la Fundació Autor; imatges de Candidats i imatges de recurs.

Aquest link conté fotografia de família d’alguns candidats i altres fotografies de la jornada electoral. Copyright: Alicia García

La normalitat és el tret principal de la jornada electoral al Consell Territorial de la SGAE a Catalunya que s’ha iniciat avui, a les 10.00 hores. Socis autors i editors residents a Catalunya, i amb dret a vot, han estat cridats a les urnes per escollir 10 membres d’entre 21 candidats a formar part del Consell Territorial.

El Consell Territorial és un nou òrgan de govern de caràcter representatiu que incrementarà la democratització i la participació del col·lectiu d’autors i editors catalans en la gestió que fa l’entitat. N’ostentarà la representativitat al territori i decidirà sobre qüestions relatives a la promoció cultural, l’assistència social i la formació, aquí a Catalunya.

Els socis, els quals han pogut votar per correu avui fins ahir, 24 d’abril, ho estan fent avui presencialment a la seu de la SGAE a Catalunya (passeig de Colom, 6 de Barcelona). La presidència de la taula de votacions recau en una Notària, la qual està acompanyada dels consellers, Joan Albert Amargós i Enric Gomà; el director de la SGAE a Catalunya, Ramon Muntaner, i la lletrada i coordinadora dels Serveis Jurídics de SGAE a Catalunya, Mercè Vallverdú, que exerceix de secretària de la taula.

A partir de les 20.00 hores s’iniciarà l’escrutini dels vots, tant els presencials com els vots per correu, i, a la seva finalització, es comunicarà qui en són els guanyadors.

Els candidats al Consell Territorial de Catalunya

El Consell Territorial de Catalunya estarà integrat per 10 membres electes dels diferents Col·legis de l’entitat i els 3 consellers catalans de l’actual Junta Directiva. Els 10 membres provindran: 4 membres pel Col·legi de Petit Dret, 2 del Col·legi de Gran Dret, 2 membres del Col·legi d'Audiovisuals i 2 membres pel Col·legi d'Editors.

Així doncs, segons els col·legis electorals, els candidats al Consell Territorial de Catalunya són els següents (per ordre alfabètic):

Col·legi electoral de Petit Dret (Música):

• Emilio Alquezar Lorca
  • Santi Arisa Pujol
  • Jordi Bastard Guilera
  • Xavier Capellas Sans
  • Eduard Iniesta Torres
  • Aureli Morata Villagrasa
  • Josep Sala Bellavista (Pep Sala)
  • Joaquim Antoni Sunyer Llop (Max Sunyer)
  • Ignasi Tarrés Garcia (Natxo Tarrés)

Col·legi electoral de Gran Dret (Arts Escèniques)