La SGAE a Catalunya ja té un Consell Territorial propi

Els socis autors i editors, residents a Catalunya i amb dret a vot, han decidit avui qui seran els seus 10 representants al Consell Territorial. Aquests 10 membres —,conjuntament amb els tres consellers catalans de la SGAE,— els pertocarà incrementar la transparència i participació del col·lectiu d’autors i editors catalans en la gestió que fa l’entitat.

Enric Gomà i Joan Albert Amargós han valorat i agraïr, a la finalització de la jornada electoral, la participació dels socis. Han destacat «la importancia d’aquesta jornada perquè, amb aquest Consell es dota de veu i iniciativa als autors catalans». Han afegit que «els territoris que tenen llengua i cultura pròpies és bo que tinguin un propi Consell Territorial, perquè els autors i editors decideixin sobre les inversions culturals locals. Hi ha persones que pensen que la SGAE només ha de recaptar i liquidar drets d’autor però també hi ha qui pensa que la inversió en el foment de la cultura és fonamental».

Per a escoltar les declaracions de l’Enric Gomà: http://youtu.be/iEe4XFQ6NFo

Per a escoltar les declaracions de Joan Albert Amargós: http://youtu.be/lGsDW45xJa4

Els membres del Consell Territorial de Catalunya són:

Segons els col·legis electorals, els candidats al Consell Territorial de Catalunya són els següents:

Col·legi electoral de Petit Dret (Música):

• Xavier Capellas Sans
  • Ignasi Tarrés Garcia (Natxo Tarrés)
  • Eduard Iniesta Torres
  • Joaquim Antoni Sunyer Llop (Max Sunyer)

Col·legi electoral de Gran Dret (Arts Escèniques)

• Jordi Galceran Ferrer
  • Joan Vives Sanfeliu